semester

ibland undrar man vad folk tänker...


hahh hejj, är på galet bra humör :D
igår orka jag verkligen inte blogga så sköt det till idag,
men jag ska väl berätta om semestern,
vi packa in och så i fredags och så drog vi mot hjo, vi har ju varit där några år i rad nu så jag visste att de skulle bli ganska långtråkit...
men när vi kom dit vänta mormor, morfar och hasse på oss, vi fika och bara chilla.

sibbee,
sen minns jag knappt vad vi har gjort, hahah men jag kolla på alla twilight så de tog ganska mycke tid. hahah kul semester ;)
men på lördagen åkte vi till hem o hobby.
sen hem och kolla på twiligt igen, sen gick vi till stranden och jag bada sibbe ;)

moa,

jag och sibbe,
juste jag gick upp halv sex en dag o va ute med sibbe så jag tog med mig kameran och fota lite då,



dom får räcka,
men så jag fortsatte och kolla på twilight och när dom va slut kolla jag på monster vs ailiens. hahah shit va bra, men på natte n drömde jag att den stora läskiga jaga mig :(
hahah , iaf på söndan packa vi ihop och åkte och när vi kommer till karlsborg åkte vi in nån stans och kolla på någe skit, jag hade ju brottom hem till fotbollen men sen vanliga turen att det ska bli kanal öppning precis när vi kom. kul, vi fick ju stå där en kvart 20 min-.-
men så kom vi tillslut hem och jag sprang direkt till frida, haha de va inte så mke semester att berätta om men iaf ;)
//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0