sommar och sol!

hej, nu börjar det likna lite sommar! solen gassar på och man får slåss med bromsar! men det är sommar det:)
idag vakna jag 7;45 för att dom börja gräva utanför mitt hus, lagom irriterad. då kunde jag inte somna om så jag kolla på film:)
idag tror jag att det blir stallet, men det kanske blir lite senare för det är ju så himla varmt nu mitt på dagen. och imorgon drar vi till vitsand skulle jag tro.
jag har lite beslutsångest, ska jag tävla eller inte?:s
jag vill, men jag är inte så säker om jag verkligen ska. men vi får se! det är ju bara tränings tävling, så försöka kan jag ju alltid göra.
nu kommer lite bilder sen jag red fabbe för nån dag sen.








man får ju bjuda lite på sig ibland;)
dom bilderna får räcka,
Släng gärna in en kommentar! :D
//Linnea♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0