tillbaka!

hejj!
jag är tillbaka! ;)
som ni kanske märkt har jag inte bloggat på ett tag, min dator har haft damp...
men här är jag!
idag vare bränbollsdag i skolan.. börja spöregna, och mellan matcherna så spela jag fotboll med viktor ;) och så fick jag va i mitten när kalle och svante kasta tennisbollen. buuuu för långa! :D
bara för jag är liten betyder det inte det att jag inte kan tacka ner folk;) hade fotbollsdojorna på och stämpla harry, fan va jag garva!
innan bussen kom gick jag till netto med petter och filip. hade ingen och va med på hela dan typ. så jag va med killarna hahh;)
jajaa vi vann alla matcher men i finalen förlora vi så de vart en andraplats-.-
jag hoppa av direkt i stallet och tog in och borsta bella, sen red vi ut en liten sväng och bella va verkligen rädd för allt! sen tog vi några varv på banan och hon skötte sig finfint! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0