DM-final nudå! :D

Vann alla matcher , överlägset!
Gryym dag har det vart iallafall riktigt rolig . Tjejerna i laget rockar♥
Kan dra lite kort om matcherna.

första - Kumla

Var väldigt sega ibörjan.. Men lossnade efter ett tag och vi vann med 3-0 :)
Tyckte faktiskt att det var en ganska loj match.

Andra - Ösk

HERREGUD vilken rolig match det var! roligaste på länge .
Tyckte faktiskt att det gick riktigt bra för mej , med allt utom att göra mål -.-
Undra hur många chanser jag hade? Hade iallafall 2 stolpar och en ribba ner på mållinjen..
matchen slutade 6-0 :)
 
Tredje - Askersund

Också en grymt rolig match , äntligen körde vi som vi brukar och slog dom med 8-1.
Gjorde ett mål , överlycklig!!!!!

Fjärde - Nora

Den här matchen stog jag i mål för att dom sa att dom skulle spara mej.
Vet inte riktigt varför.
Dom andra skulle ock så ta det lungt så vi gjorde en väldigt lugn men trygg match.
5-0 .
var riktigt tråkit att stå i mål eftersom jag inte hade nått att göra.

Så som ni ser ÄGDE vi :D
Nu ska jag lägga mej i sängen och kolla på robinson och sen sova , så godnatt .


tagga februari , men först imorn!

// Frida♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0