i just wanna die in your arms

hej
vet inte riktigt vad jag ska skriva, egentligen skulle jag vilja skriva mina tankar och åsikter. men jag kan inte, jag orkar inte, jag har inte viljan till nånting längre
det finns inget värre än, känslan av att ge upp.

idag var jag i stallet, och jag red lite enkelt på banan bara min kompis Lina va med och fota, vart faktiskt några riktigt fina bilder! ska ta med mig usb minne och ge det till henne mimorn så jag kan få bilderna. även hon fick testa att rida lite, ett riktigt bra försök kan jag säga! men det va inte så lätt iallafall?



jag vill ha vinter och snö! och jag längtar verkligen till jul det är så mysigt!





finafinafina hund♥
jag har väntat på det här, att allt ska brista.
men jag vet att du kommer ha det bättre på andra sidan, och jag vet att du va en kämpe! du gjorde allt en hund kunde göra, gav en kärlek , du va tråkig, men att hjärta av guld det har du!






//Linnea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0