Måndag , ny vecka..

hej dagen har vart bra! Var ju somsagt på gröna kortet kurs vilket var jätte bra! rekomenderar Marion stark.t.
Har inte vart istallet på 3 dagar så känns som att jag ska bryta ihop , vill dit! Men imorn ska jag dit allafall.
Vet inte vad jag ska göra riktigt , det har blivit så rörit sen jag inte riktigt kunnat fått hjälp med madde , men vi får kämpa !
Kvällen består iallafall av plugg och lite annat nyttigt skulle jag tro. men kan slänga in veckans schema.

♦ Tisdag: skola , stallet, och träning på kvällen.
♦ Onsdag: skola , stallet , plugga vad jag vet nu.
♦ Torsdag: skola , träning , plugg!
♦ Fredag: Skola , efter lunch stallet

är nånting jag glömt men kommer inte på vad...
aja, vi hörs.


missu

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0