min pojjke :*

det finns seriöst inte ord för hur mycket fabbe betyder för mejj. 
                                                                                           



hejjsanhoppsan ! :)nu har jag precins varit och  borstat sensi och gett honom kvällsmat :D
idag vare ju stallet för mej o frida.. red fabbe först, gick väl sådär, men är ändå nöjd, avslutade med galopp på stubbåkern ♥

sen vart det nördisarna, red vinna :) och ajg kan säga att dom va dyngsura! så nu hänger mina ridbyor på tork i stallet..och det ligger lika melln mej&vinna och frida&sabina med2-2  i galopptävlingarna :)

nu ska jag sätta på en film , höres!

bild på mej och sensi i somras, ser ni failet? :)





//Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0