Tagga tills imorn!

hej!
jag är så galet trött... ska snart gå och lägga mig så jag kan ge allt imorgon!

-jag och agnes sen cupen för några veckor sen.



jag har kommit på att jag inte är skadad till det här DMet! :D stooolt! haha jag har gått och väntat på att det ska hända någe nästan... men det här året har jag inte skada mig mycket alls! första DMet va jag med på, och då kom vi ju till final, och på finalen hade jag sytt i mitt knä, så jag fick inte va med :( och DMet efter det så hade jag stukat båda fötterna från en seriematch innan. haha man kan ju lyckas med allt! ;) och då kom vi inte vidare till final, så jag har inte varit med så mycket! ;) men i år tycker jag att vi kan komma vidare i båda grupperna och vinna hela skiten! skulle vara rätt kul!

men nu ska jag kolla lite film och sen sova! kanske fixa så jag har lite klart imorn.





//Linnea

Kommentarer
Postat av: aagnes

hahah, söta vi är ;)



jaa, det är superduper mega bra gjort :D:D

ska lägga in fler imorgon om jag orkar och hinner ;)

detsamma larssooooooon!♥

2011-11-13 @ 22:15:50
URL: http://anderssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0