varför är måndag så långt ifrån fredag och fredag ​​så nära måndag?

ska försöka slänga ihop ett inlägg nu :)
börjar med att ursäkta för usel uppdatering.
Skolan var som vanligt fast lite jobbigare, hade 7 lektioner kemi,fysik,engelska,svenska,franska,matte,elevensval.
nån som vill byta schema på onsdagar?

Efter skolan åkte jag till min lilla pojke♥
Madde var inte hemma så kunde inte rida :( , usch håller med linnea tappar verkligen, måste igång igen!
iallafall gick jag för att hämta honom och vad får man inte se då ? -.- jo en trasig grimma som hänger på halsen . Fast det var lite komiskt , för det sista jag tänkte igår i stallet var att bara ida får han ha grimma i hagen.
Men misstänker faktiskt Fabbe , för har sett själv att han har tagit tag i mixers grimma och bara dragit , sjysst häst!

dålig mobilkamera bild men hoppas ni ser lite .

Han blev bara borstad idag med ( som igår ) , hinner ju inte något när man ska med bussen :( menmen glad att jag får träffa han iallafall.

Ne nu ska jag:
♦  Skriva 3 kapitel från svenskan.
♦  Kolla på glee
♦  Plugga franska och Engelska glosor
♦  Lära mej en låt
♦  Läsa och sova antagligen.

ha det bra! hörs imorn.
// Frida♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0