bloggning:D

datan har vart ur kopplad.. hade ju med den till pappa ,så han lagade den, så där har ni föklaring till lite bloggning från min nsida!, men de ska de bli ändring på ;)


har inte så stor lust att dra alla andra dagar, men idag kan jag berätta lite om :)

vaknade hemma hos linnea, med frida och linnea, vi hade sovit där :) sen typ hade jag och linnea kuddkrig på frida, som då sov :) hahah lycklig chey hon är på mornarna ;) sen typ kollade vi på "isprinsessa" den va väldigt bra faktiskt! sen kollade jag ut genom linneas fönster.. OJÄVLAR tänkte jag! där sprang ju grannarnas häst lös på vägen/åkern! så vi kuta dit, för ägarna var ju inte där! sen fick vi bort hästen från vägen och in i ett typ hörn , så sprang linnea och jag och   hämta grimskaft i deras stall, med där fanns ju inga aaaagrimmor, och hästen hade ju ingen på sig! sen när frida inproviserat lite så fick vi ihop en repgrimma! sen efter de så sprang jah till en annan granne och bad om hjälp, så åkte den personen till kenneth, han kör in en av hästarna, så kom han och hjälpte oss, DAGENS HJÄLTAR .

sen drog vi till stallet, gick ner till nordis hagen och tränsade sabina, albin och eija :) sen tog i en tur på dom, barbacka :)
sen tog vi in fabbe,bella,millan, sen red vi ut en liten sväng, fabbe=dagens lyckligaste häst :) han är så glad när han får springa av sig lite ! :) sen när vi kom till ett stort dike, så hoppa först frida, sen jag, och innan linnea kommit över, drar frida och millan iväg, och fabbe hakar på, linnea bah, MEN HALLÅ?! ;@ hahah min buuuuusiga häst :) sen när vi kom tillbaks red jag och linnea in på banan lite, jag red lite dressyr i typ 10 mingater, se trog jag skrittvängen.
jag hoppade hoppet som finnsdär , senvände jag och hoppa igen .. ts.. sen så när jag fortsatte vart fabbe rätt för något, och småstegrade lite, men detgick bra och jag är nöjd över dagen!

nu kommer snart astrid, och vi ska dra och köpa evighetskulor :) så vi ses!!



//Madde♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0