10. 10 saker du inte visste om mig

* Jag heter Frida Maritha Danielsson
* Jag älskar choklad :s
* Jag är en känslig person
* Jag brukar oftast ha lätt för matte.
*
Jag har världens bästa vänner♥
* Jag har inte glömt dej även fast jag vill.
* Jag är tjock som ett svin!
* Jag rider , spelar fotboll och spelar
innebandy
*
Jag hatar läxor
* Jag är inte nöjd med mitt utseénde.


innebandy

bästa♥

bläää , old

fotboll

Sen om det nu ska vara hästrelaterade saker.

* Jag har blivit modigare med hästar, förut var jag en riktig fegis.
* Stället där jag rider är den bästa platsen på jorden.
* Jag har världens underbaraste häst♥
* Jag hatar min stolsits-.-
* Jag har ramlat av över 25 gånger .
* Jag har fått mycket bättre balans det senaste halvåret.
* Jag älskar både hoppning och dressyr.
* Jag är brukar inte vara så pigg på att rida nya hästar.



kommer inte på mer nu , så kommer upp sen om jag kommer på något :p
Nu ska jag sätta kameran på laddning , så drar jag ut och fottar sen .

// Frida ♥



Kommentarer
Postat av: Tuva Andersson

Frida du är inte TJOCK!!! :O Och du är jätte söt!! <3

2011-10-01 @ 22:26:17
URL: http://tuvaaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0