Bra kämpat tjejer!

1-1 blev resultatet, och det ska vi  va nöjda med!
Vi visste att motståndet var svårt men jag tycket vi spela tryggt. säkert.
Fick in det är målet så det var lite kul :)

Haha , igår så vart jag lite besviken på att dom andra fick spela så mycket ute för att vi var så nåra .
Visst så var jag ju på planenen hela matchen, men altså spela ute ;)
men det fick jag igen idag!
2 centrar hela matchen! :D
jättekul, men så klart lite jobbigt också ;)

Kollar på robinson nu , men ska ta nått att äta för jag svälter!



blir inget stall idag.
Har fortfarande massor av plugg som ska vara klart imorn.
Så lillpojken får vänta tills imorn.♥
Då ska jag även försöka rida några andra sköningar.
Men dagen består somsagt av plugg så vi hörs sen.

// Frida♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0