Dressyr sugen!

[ tidsinställt.. ]

ja , har verkligen fått en dressyrKick nu på sistone .
Ser Linnea & madde rida runt där och kämpa , det vill jag också!
Verkligen försöka jobba hästen, jagvilljagvilljagvill!
Men är ändå inte jätte kul att rida dressyr på millan , för jag känner att jag är för stor och det stör mej att hon är så smal , och att jag måste lyfta fötterna för att skänkla på , det blir liksom inte lika kul då...
Så jag funderar på att börja rida Cassandra lite igen, hon kan ju väldigt mycket , och jag kan försöka rida henne rätt som jag inte lyckats med hitills.
För känner verkligen att jag snart tappar all kunskap innom ridningen eftersom jag rider mixer nu från början, och annars mest ut iskogen.
hah för idag kände/betedde jag mej verkligen som en nybörjare..



´// Frida♥

Kommentarer
Postat av: Mysan

Det är ju nu när du rider Mixer som du verkligen måste använda din kunskap! För nu ska ju du lära honom :)

2011-10-12 @ 19:28:24
URL: http://myupanddowns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0