:)

heejjj
är hyggligt trött nu! tävlingen gick bra! bilder kommer nog senare, men jag måste verkligen fixa sjö grejen.

vi kom till askersund och betala coh gick banan, hade lite svårt att få in banan men det gick bra tillslut;) vi red fram ett långt tag, sen kom vi in på banan och de gick bra till 5te hinder som hon tyckte va läskigt så hon vägra, men annars vare bra!
sen så hoppa jag av och på med flistäcke och så fick frida och madde gå med bella:)
Mina hästskötare! :D
sen så hann jag bara hoppa några skutt så fick jag komma in på banan igen, så jag hoppa allt och det gick tusen gånger bättre än gången innan! det gick as bra!
så vi kom runt felfria en vända iallafall! alltså kamma jag och bella hem en rosett! ;) hahahah


jag berättar mera sen för nu ska jag plugga!


min fina beelllaaa <3


//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0