farväl min älskade, älskade vän

har absolut ingen lust att blogga , aldrig någonsin,






Någonting har försvunnit, någonting är borta, någonting kommer aldrig tillbaka, någonting jag älskarhar dött.

En del av mej har försvunnit, en del av mej är borta, en del av med kommer aldrig tillbaka, en del av mej har dött.


Min älskade älskade vän. Du kanske bara var en katt för mamma, eller för vem som hälst, men du va min bästavän , du skvallrade aldrig, eller lämnade mej aldrig när jag behövde dej, du fanns där för mej, och du älskade mej. Du va den finaste på jorden, och jag lägntar tills jag får träffa dej igen.

Min fina, fina katt




//Madde


Kommentarer
Postat av: B

Jättefin katt!

Vad hände om man får fråga det? :'((

2011-10-13 @ 11:31:16
Postat av: madde. till "b"

tack :')



han vart överkörd .. jag saknar honom jätte mke!

2011-10-13 @ 20:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0