förlåtförlåtförlåt!

sorry för sämst uppdatering från min sida!

vi vann matchen med 5-2! jag gjorde mål, självmål:( hahah men den kom på ribban sen på mig och sen in.... jag har ingen reflex .... hahaha men vem bryyyr sej? vi vann ju! och vi spela superduper bra! älskar er tjejer!

innan matchen hann vi till stallet en SNABBIS. haha ja, de va bara att ta in av med täcket borsta av, på med täcket mat ut. men fick ju hälsa på lill flickan iallafall! <3

imorn blir det nog lite dressyr för oss:) på söndag också tror jag! kanske kan rida lektion för mysan då? :D
vi får se;)



när jag kom hem från stallet så dansa vi zumba, hahah de va kul ju! ;)
kanske kör lite zuuumbbaaaaaaa hahahahah. jag e trött....

imorn hänger även kameran med så då kanske det kommer lite nya fräscha bilder!

en gång gul, alltid gul.






//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0