FREDAG

Hej , det är helg GuD VaD SkönT!
inget plugg! har varit enormt mycket plugg den här veckan :o
Och det blir det antagligen nästa vecka också, men nu är det helg så nu glömmer vi det !
Kan dra alla dagar vi ni missat.

Tisdag: skola , Marieberg en stund med madde :) har ju en tönt som fyller snart , så nu är det fixat ...
Hitta änen en Jätteskön vinterjacka på Hööks som jag hade funderat på ett tag , och den var superskön. Hehehe bara att man ser ut som en köttbulle , menmen..




+ ett par vintervantar :)¨



Onsdag: Kemiprov , Låååång skoldag och sen Målvaktsutbildning som gick ganska dåligt.

Torsdag: skola , sen linnea och madde en stund. dampa sönder kittla varann mest , normala? NÄÄ
Sen var det träning gick inte bra sen plugga massa och sist mys med mamma framför robinson.

Idag så har det vart engelska prov och so läxförhör i skolan, annars är fradagar ganska chill.
Efteråt åkte Jag och linnea till stallet en liten stund och borsta saknade killen♥

Men nu ska jag snabba mej och göra mej iordning för match mot sköllersta i åsbrohallen klockan 7 om nån vill veta. Är grymt nervös ifall jag ska stå idag :s Men ändå lite taggad, Nu kör vi!

//Frida♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0