godmorgon :)

idag är jag på humör !! :)

tänkte ta lite om gårdagen , eftersom jag inte orka igår ;)

på hela förmiddan va jag i hallsberg! gick på uffeslada , braobegangat, och lite lördagsloppis :)

fick med mej lite saker hem :)

*En ROSA fönsterlampa till mitt rosa rum :)
*En söt ROSA lyckta till mitt rum :p
*Ett jättefint pandora-armband
*En tavla, som jag köpte för 50:- , hade kostat 800:-
*En ROSA glasgrejj att sätta på väggen :)
*Ett halsband
*Ett skrivblock
*Ett glas, och en mugg med ett ansikte på :)
*typ ngn sorts prydnad :)
*ROSA örhängen!
*En ROSA ask :)
*Två ROSA ringar;)
*En knapp som det står bästispå, och ett hjärta
*En jullyckta
*Hårspännen

de var nog allt :)

sen drog vi till ica, handla mat, b.l.a, hårfärg :)

till stallet:

astrid följde med till stallet igår :)

 när jag skulle hämta fabbe, gissa va han gjort? sparkat av sig skon igen -.- början av passet söööööög, men gick mkt bra i slutet! astrid fick sitta lite på fabbe :) de tyckte hon va sköjj :) NÖRDISARNA ÄR TILLBAKA! HALLELUJAH!


snart bär det av mot stallet :)
 
Första gngen jag red plutten :')


//Madde♥

Kommentarer
Postat av: Lisa E

Åå vilken fin häst!!!!<3333

2011-10-30 @ 11:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0