im a dreamer, but you´re real♥

hallooj,


vart inge stall idag för min del, hann inte, vet inte om jag hinner imorgone häller, men isf frammot kvällen! idag så har jag vart i örebro hela dan, och när jag kom hem så var jag tvungen att städa, men nu är jag klar med städningen, blev verkligen skillnad! fick med mejj lite saker hemmifrån IKEA;

*Fina fejkblommor, till mitt rum
*Ett jäättefint ritblock              
*En förvarings låda till mitt skåp i stallet
*Två tyglådor till min garderob som ajg ska städa ur imorgon
*En super skön kudde
*Och pappersklämmor
*Och så vann vi ett presentkort på IKEA när vi va där, så då köpta jag världens sötaste gosedjur, bara för att den va så söt :')

(den i mitten)


ne, nu ska jag dra och kolla på när Pontus spöar Martin på NHL på Xbox.. CHIAO


//Madde♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0