negativ?

jag har tänkt på att det ända man ser hos någon är deras negativa sidor. man tar personer efter utseende. det börjar störa mig lite nu förtiden! och jag blir så arg på folk som slänger ut sig så taskiga saker som tex "fan vad ful du är" men vem tar inte åt sig av sånna saker, är det inte roligare att höra " vad söt du är" eller vad som helst som är snällt? folk vågar inte se ut som man vill för att "vissa" populära tycker det är fult! alla har det ju inte så lätt! man hör det dagligen, bara klagomål! men om den inte har någe bra att säga så kan den väll hålla käften!
jag blir så arg när man bara hör dåliga saker!

Ingen är perfekt!

jag kanske inte är den snyggaste, jag kanske inte duger, men jag bryr mig inte om din åsikt, du kan inte tro att du äger mej. acceptera mig som jag är, eller inte alls.



//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0