ny duschad och fräsch !

jajamen , vräkte i med balsam så nu är håret lent!
frös om fötterna så nu sitter jag här med vinterskor x)

kom hem från stallet vid halv 2.
när jag kom dit hämta jag mixer , gjorde iordning och gick till ridbanan.
Skulle köra lite " AFM " gick bra :)
haha han har nog förhoppningsvis glömt gårdagen..
Sen tänkte jag att jag kunde tästa lägga upp ett hinder på långsidan, och sagt som gjort.
Han var lite fundersam först att det låg massa skräp i vägen men , men sen gick det grymt! 

massa söta bilder på min ponny kommer♥

haha när han hade rivit och jag skulle lägga upp det igen kollar jag upp efteråt och då är den lilla stördingen på andra sidan staketet och galoppar glatt med vesslan och mira -.-
så då var det bara springa efter..
men efter ett tag lät han sej fångas som tur va!

sen när vi kom in igen på ridbanan stängde jag BÅDA trådarna och han fick fortsätta hoppa , om han tyckte det var kul!
han sprang flera varv runtruntrunt och hoppa utan att jag spärra vägen eller smacka på.
Roligt att han tycker det är kul!

 

sen kom både millan och Cindy in och fick lite mat :)
// Frida♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0