ta det lugnt , uppdate kommer!

Hej ,inte haft tid som ni kanske märkt , men ska försöka ta igen det såsmåningom ;)
Igår sov ju Linnea & Madde här. vi tog det mest chill. Glodde Idol och lite på YT.
Sen var det ju dags att sova eftersom vi skulle upp tidigt idag, 7..
dagen, resultat o.s.v vill nog linnea ta så ni får höra sen.

Igår:
först vanilg skola , sen till stallet!
Red Mixer och det gick faktist väldigt bra !
jätteduktig.
mycket volter, serpentiner, snett igenom mm i trav , så man får va nöjd :)

Sen red jag cassandra , som och så gick SuPeR!
Hon gick inte alltid stadigt på tygeln , men hon var sammarbetsvillig, och lyssnade jätte bra.
blev inte så långt pass eftersom hon inte gått på länge, men körde mycket på volt / serpentiner
för att känna lite på henne.
Avslutade med lite skänkelvikningar som också gick bra

så gick våldigt bra mot sist allafall!


så nu vet ni lite allfall vad som hänt i mitt liv allafall , kan säga att kämde ut mej igår iskolan om ni bryr er , hahah!

Nu ska jag snart Packa för match sen i åsbrohallen klockan 3 mot lillån :D
ska stå , ganska taggad faktist! äntligen .

Och i eftermiddag har jag MASSA plugg också ! men ska blogga såmycket jag kan.
vi hörs!
// Frida♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0