Baaajskorv :D

Halloojj,


kul humor ajg ahr :D sitter och kollar på :
´´)


                                  





                                                                                     dagen idag:




                                                 skola som vanligt, + orientering -.-

             sen stallet, red dressyr, gick sääämst, etfer de så tog jag lite galopp på stubbåkern, sen kom mamma  och hämta mejj osv..  sen gick ajg ut  och gick med micke,gabriella, felix och tessla :) sen när jag kom hem gjorde jag falukiorv m makaroner :D gooottt                   
                          nu sitter ajg här som sagt och kollar på "hejdå min bajskorv" och ahr kuul :D seya n:)









                                                                     //Madde♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0