döende

rubriken talar :/ åkte hem ifrån skolan idag kl halv 12 , somna nästan när jag gick från bussen hem ?! så nu ligger jag i sängen och bläddrar på internet ;) igår  sluta frida& jag tidigt pga. för nåra lärare, så då drog frida och jag till stallet, först longera jag fabbe på banan, sen släppte jag honom, han va förvånandsvärt lydig! han stanna när jag stanna, backa när jag backa osv.. 





tre saker jag har lärt mejj/insett när jag va i turkiet:

  • att det finns snygga turkar ;s
  • att det inte gör ont att ta hål i naveln
  • att jag älskar nötcreme
  • att det va jobbigt att åka därifrån efter som jag kanske aldrig mer träffar ludde :(





/madde♥

Kommentarer
Postat av: Astriid!

lägg upp bilder din brruuniis :D <3<3

2011-09-15 @ 16:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0