gårdagen :)

hejjs

igår så va vi ju istallet, tänkte dra de lite snabbt innan jag måste hoppa in in duschen ;)

vi kom till stallet typ 20 i 12 , sen red frida mixer, sen åkte vi till asund ridhus, och kollade på payandride där, och eftersom dom inte sålde ngt att äta där ( -.- ) åkte vi till ica jouren efteråt, och köpte paaaanpizza :)mumma . sen när vi kom till stallet igen så åt vi och böt om. linnea skulle rida dressyr för mysan så då tog  hon in bella och gjorde iordning, samtidigt som frida gjorde iordning mysan för ppaarttaayy haahh xd
sen red linnea och jag tog in fabbe och gjorde han iordning , sen vart det hoppning för min del! fyfan säger jag bara, det gick säämst! men det blir nog bättre nästa gång hoppas jag!

bilder kommer!

nu måste jag hoppa in i duschen om jag ska hinna med det , så vi höres!


//Madde♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0