Gårdagen

Ja , nu tänkte jag dra stallet igår :)

CINDY:
red på gärdet medans linnea red fabbe , ganska envis men ändå snäll.
Har inte så mcket att skriva om det så ni får massa bilder istället.








för himla söt är hon!

MILLAN:
Blev en fartfyld uteritt haha.
Snacka om att va pigg!
När vi kom ut på från skogen tänkte jag att hon kunde få springa lite, och ja...
DET GJORDE HON! haah jäklar vad fort det gick!
Det gick lika fort som om hon skulle skena men jag hade lite controll iallafall
Fick styra in henne på en volt så hon sakta ner lite .
släppte henne på en raksträcka sen igen , och det gick , lite mer behärskat .
men då är hon så snäll & gör ëtt ryck åt sidan , så man är sååååhäääär nära att ramla av -.-
haha sen skritta vi resten hem ;)
men vad hon än gör så känner jag mej fortfarande trygg på henne , faktist . Och det är jätte skönt .
Hehe stötte även på 3 rådjur under ritten.





Love you girl ♥

Mixer han jag inte göra något med , men det får bli idag istället :)
// frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0