i let it fall, my heart

hej, nu lyssnar jag på musik :)
först i skolan så gjorde vi väl de gamla vanliga... vi spela pingis på rasterna ;)
sen stallet, red Bella lite på gärdet först, barbacka. gick faktiskt riktigt bra! madde tog lite bilder, men det funkar inte att ladda in dom-.-

så får duga med någon gammal bild jag hitta ;)
efter red vi ut, hahah eller... frida och madde galoppera ifrån mig och så kommer jag och cindy i halvt galopp/trav hahah och sen hoppar hon åt sidan och jag va INTE berädd... hahah såå där låg jag på marken och asgarva och då trodde jag att jag hade tygeln men de hade jag nt så då stack cindy-.- och ja, HELA vägen hem, så jag fick också motion ;)

gammal bild här också ;)
men nu ska jag snart sova, e as trött. vi hörs!
//Linnea

Kommentarer
Postat av: alexandra - hästvinkeln

Hehe lyckad ridtur ;)

sv; Tack! Usch nu blev jag nervös :(

2011-09-21 @ 21:33:04
URL: http://urfotovinkel.blogg.se/hastvinkeln/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0