ruuuubrik saaaaaaaaaknas

halloojj !

jag har för dålig fantasi för att komma på en bra rubrik xc

ikväll kommer bilderna ifrån turkiet upp!  men inga på ludde, oskar eller deras pappa , efter som jag inte frågat om de e okejj. ni får nöja er med bilder på annat :D
 senare blir de av mot stallet, blir att rida lite dressyr.. btw så har jag beställt en skyddsväst som passar till hans mörkblåa schabrak! :D typ överlycklig :) jag letar efter mörkblåa benskydd oxå, men har inte hittat ngra, men häller ögonen öppna!

jag fattar inte hur leo klarar sejj igenom en ändaste dag :$ han ligger och sover mitt i gatan ?! han är helt knäpp ;s men jag älskar honom iaf♥





//Madde♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0