senaste dagarna här.

I torsdagas vart det en snabbis hos mixer , en halvtimme drygt..
men han blev borstad och fick lite gott att äta

I fredags var det dags att sitta på honom igen.
Eller inte bara sitta och sitta , började faktist använda skänklarna och lite tygeltag :)
så halter , serpentiner o.s.v .

Efter det var det bara direkt till åsbro igen för att springa med innebandylaget, gud vad jag har tappat kondisen på sistone..
Mosa tilda gjorde jag också när vi skulle hoppa bock :(

Lördagen bara sprang iväg!
På förmiddan rensa jag massor av bilder , skönt!
Sen vid 2 skjussa pappa mej till mammas jobb , där fick jag vänta en stund innan jag gick till ip , till träningen.
Träningen gick skit . Fattar inte varför jag inte kan skjuta längre!?!? -.- jag skjuter ju värre än jaag vet inte vad!
Sen kom snälla moster♥ och hämta mej, vi åkte till östansjö , och såg det sista av pappas match :p

väl hemma sen kom linnea och lyste upp kvällen , julia kika också förbi :)


kul att redigera ;)

// frida


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0