bilder!







fina underbara häst! ♥


berättar lite om gårdagen nu!
när jag vakna käka jag en mysig frukost med familjen. sen så åkte jag frida och madde med en buss till stallet, när jag kom dit mocka jag. sen tog vi lite kort och sen tog in, red henne på gärdet. det gick v'äl som väntat, hon va inte så jättekoncentrerad men sökte sig faktiskt ganska bra neråt! så det va ett helt OK pass.
sen när vi skulle hem så ringde min innebandytränare och sa att jag skulle komma och träna fotboll, och jag kunde självklart inte stå imot... jag är ju så förbannat dålig på det men vad KUL det va att spela!!funderar på att va med och träna lite iaf....

när jag kom hem så käka jag och råka somna i soffan, därför hann jag inte blogga. skulle duscha och fixa mig innan jag skulle bort. sen avslutades kvällen med god mat och vänner, både frida och jag slumra till i soffan innan vi skulle hem, hihi;)



Idag: kommer inte hinna blogga så mycket, för ska på match i Lindesberg sen. men ska försöka fixa några inlägg och så kommer det säkert lite mobilbloggning!
snart drar jag nog ut och springer en sväng i det fina vädret. bara det såg att det hade kommit MER snö..




//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0