Lördag 4/2 - 2012!

Hej! Nu ska jag äntligen dra denna super bra dag!
Gick upp runt nio och åt en ordentlig frukost. Packade och drog iväg mot dm. Matchen gick som den skulle vinst med 3-0 och jag gjorde mål , haha nästan lite ironiskt faktist att jag gjort mål på alla dm vi spelat.. Måste bara säga att jag har världens underbaraste lag♥ snacka om att vi har blivit extremt tighta och klarar allt tillsammans, YOU ROCK GIRLS. Firade efteråt med pommac och jag slog sönder min tand, bra där frida!

Åkte senare vidare till stadium, inter sport, XXL, Team sportia för att leta efter futsal skor och fick med ett par hem. stannade även till på max och firade lite.
Väl hemma vart det Glee maraton mys med linnea som precis har gått. Haha riktigt kul humor har vi. - You don´t have to be ritch to be my girl- och massa annat.

Dagen har iallafall vart grym och jag hoppas att morgondagen blir likadan! 814864 bilder från DM:et får ni sen!

/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0