SÅ!

Nu har jag tid att blogga så nu ska ni får ett inlägg!

Sportlov nu och det är hur skönt som helst! Nu får jag verkligen tid till att rida mixer, magen ska bort!
Har vart väldigt trist och dålig uppdatering på sistonde , men det har verkligen vart mycket i skolan , och sen blir det ju inte enklare när man ska hinna med, Mixer, innebandy och fotboll också ;-)


Igår var det somvanligt skola, och efter det Mixerpojken♥ Släppte honom bara lite på banan så han fick springa lite. Mycket trav och galopp, alltså mesta dels konditionträning. Han höll sig omkring mig hela tiden vilket är bra!
Haha efteråt var han så trött så han inte äns brydde sig när jag skärde morötter, då är det kris! haha lille plutten.

Direkt efter stallet var det fotbollsträning, jättekul! Men gick verkligen skit för mig igår.. usch och fy hoppas inte det går så illa imorgon. Kvällen var mysig och spenderade med familjen med lite kort spel blandannat. Men gick faktist och la mig väldigt tidigt!


Idag har jag bara hunnit vara i stallet + äta än så länge, kommer ett annat inlägg om det snart!


/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0