Taggad häst!

Hej inte mycket till bloggning idag för att jag inte haft nån dator ikväll.. Men kan lika gärna mobilblogga lite innan jag går och lägger mig :)

Igår longerade jag somsagt, han var ganska spend vilket jag kan förstå efter att inte varit aktiverad på ett tag. Målet var iallafall att få han någelunda fokuserad på mig och det funka på sluten! När jag longerat klart tog jag skrittsvängen och gick lite över stockar. ( bilderna här nere är från igår )


Idag vart det uteritt! Skönt det var att rida! Red dock med den gamla ( den andra var upptagen ) sadeln med både för och nackdelar. Kände direkt att jag hamnade i stolsits haha, men ändå kände jag mig inte lila stor med den sadeln. Den är ju så platt så man sitter långt ner till skillnad från den jag ridit med på senare. Men nu har jag en " egen " sadel som kom hem med Bruno ( exakt likadan ) som jag kommer använda så jag slipper sno ebbas hela tiden 😉

/ Frida

Haha outfiten tänker jag inte ens nämna , men han är fin ändå min pojke❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0