10 saker..

.. Jag gör alltid läxorna dagen innan dom ska in . Bara blir så fast jag inte vill det.

.. Jag kan bli ganska lätt irriterad.

.. Jag är också världens flumigaste på kvällar om jag är trött och är med en kompis.

.. Jag längtar ENORMT mycket till sommaren!

.. Jag får lätt dåligt samvete även om det inte var jag som gjorde fel.

.. Som det ser ut nu skulle jag inte klara mig utan hästar. ♥

.. Jag känner mig förstor för Mixer :(

.. Jag hatar skolan.

.. En gång när jag var liten vart jag jagad av en svan , HAHAH!

.. Snart ska jag sova :)



( jag och gotas, favorithästen på ridskolan. saknar dej lite faktiskt..


Sådär ännu en dag avklarad , och ännu en dag närmare helg , nu ska jag gå ner och dricka och sen gåå och lägga mej , vi hörs imorgon! 

 // Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0