10 saker..

som du kanske inte visste om mej...Fortsätter lite med det här , ganksa kul faktiskt :)



• Ett nyårslöfte är att sluta ( eller åtminstonde minska ) med mitt godisätande + börja träna mycket mer.

• Jag ser fram imot , och har som mål att komma ut på Pay&Jump till våren/sommaren med mixer!

• Jag har bara ridit en nordsvensk i esperud och det är Sabina.

• Om mina vänner skulle beskriva mej med 3 ord skulle det vara ; Klumpig, Klantig & glömsk..

• Förut var jag ganska bra på matematik , men har tappat det
mesta...

• Redan imorgon kanske jag och mixer rider ut själva med sällskap! ( alltså utan ledare )

• Nu på senare har nästan ingenting gått bra med mixer , men jag tror det här kan bli en vändning.

• Jag vill värkligen ut och tälva , och kanske sätter upp det som mål till 2013.

• Jag har mörk röst , och pratar som en kille.

• Jag hatar oseriöst skrivande bloggar.




vad tycker ni om sånt här ? är det intressant eller bara tråkigt? 
Kom med åsikter så kan vi göra bloggen mycket bättre under 2012!


// Frida



Kommentarer
Postat av: Lisa E

bra,men ännu bättre om ni lägger in ännu mer bilder :) det är kul att kolla på bilder och små filer, t.e.x när ni rider :)?? <3

2012-01-02 @ 16:02:13
Postat av: Lisa E

bra,men ännu bättre om ni lägger ut mer bilder ochs må filmer när ni rider :) ??

2012-01-02 @ 16:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0