Ångest!

Usch och fy! Går runt med värsta panikkänslan för att det är skola imorgon. Då börjar denna eviga stress igen över allt man vill hinna med eller till och med måste hinna med! Plugget börjar , och snart börjar väl alla läxor och prov .
 
Sen har jag även dom sakerna som jag vill hinna med som stallet! Eftersom jag verkligen vill komma igång med Mixer så funkar det ju inte att han får vila tre dagar i veckan!? Ne, Här måste det vara mycket mer en så om det ska gå framåt i en någelunda takt. Men sen så är jag ju där för att det är kul och "jag" har en underbar häst! Alltså inte bara för att pina oss båda till träning dag ut och dag in  



Lika så vill jag hinna med innebandyn så gott det går , och det tar faktiskt mer tid än man tror..
Från 2-4 dagar i veckan håller det på och om det är borta matcher kan det ta upp hela dagen. Men förhoppnings vis hinner jag både med match och stallet en simpel helgdag.
Fotbollen vet jag inte riktigt när den drar igång , men den blir nog först när innebandyn slutar i maj skulle jag tro.


Har också väldigt många saker som behäver göras här hemma som storstädning, rensning av bilder, massa kort som ligger och skräpar o.s.v men det blir ju i andrahand än så länge.

Träningen som jag tänkt börja med vet jag inte heller hur jag ska hinna med , men det får bli när det finns tid över eller så får jag trycka in det i schemat

Så det känns som den här terminen kommer bli tuff, men det är bara att hålla ut! Nån gång kommer sommarlovet förhoppnigsvis , men finns iallafall två stycken lov innan det . SÅ NU SIKTAR VI PÅ SPORTLOVET!

// Frida♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0