carry me home tonight

godmorgon!
igår när jag kom hem så var jag helt slut! hade åkit skridskor hela eftermiddagen, va riktigt kul.
jag börja att kolla på Pearl Harbor. den va jäättebra! har precis kollat klart på den, lite gråtfilm alltså:(

jaja, skit samma, imorse när jag vakna så kunde jag inte röra på benen, dom vägde bly! men det blev bättre efter ett tag, kom på att jag hade träningsverk. smart linnea, jag har ju match idag! har verkligen skit ont... men det hindrar mig inte från att spela!

efter matchen hoppas jag på att kommer till stallet! har inte varit där på länge:( ska kanske rida ut eller något mysigt om underlaget till låter somsagt.

Ge mig sommar!




//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0