Dagenidag

har väl varit rätt skön! hade engelska prov idag, var lättare än väntat! sen vart de ju heleftermiddag på isen.. ( i skolan ) ahha vad säämst jag är på skriller! ramlade två gånger, första gången gled jag as långt innan jag ramla.. det gjorde as onT! och dom bara skrattar...



sen vare ju stallet.  hängde på frida o mixer på vinna.. hon var väldigt hetsig, men det gick bra iaf! red barbacka.. filmade lite i början.. men idiot filmerna funkar ju inte :( får se om jag kan fixa det.. (:

sen tog jag in fabbe, borstade och sånt , han fick mat och så. om ni undrar vf jag red vinna istället för fabbe så är det för fabbe har inga broddar, och han ser sejj aldrig för vart han går.. han hade dött efter tre steg.. men men, får hoppas att det kalla vädret försvinner så det blir sommar det här året!





//Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0