Dålig bloggning

Har varit väldigt dålig bloggning från min sida, har inte haft något intressant att skriva om. Vad tråkig jag är, har typ brist på idéer och fantasi..

Jaja, va jätteskönt med vinst mot ÖSK!
Jag har verkligen världens träningsverk, mina ben känns helt döda.



Nu kollar jag på 2 and 1/2 men. Är hos mormor så har lite tråkigt haha!

Imorgon är det ju nordis kurs! Ska bli kul, vi åker till stallet tidigt då jag ska hinna mocka och rida ut en sväng på Bella . Mysigt, kanske blir barbacka:)

Kommer bli en fullproppad dag! Skulle kanske åka skridskor men tror jag hoppar det om jag har sån här träningsverk! Får se vad som händer, ska ju kolla andra avsnittet av ponnyakuten också!:)


Vi höts mer imorn!



//Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0