död..

hejsan, känner mej verkligen helt död just nu. Vill verkligen bara sova, sova och sova! Tur att det är fredag imorn och sen väntar förhoppningsvis en rolig helg. Mixer ska ridas imorn och det ska bli kul!

Annars idag så var det först vanlig skola och efter det en snabbis till stallet . Det var ju planerat från början att jag skulle borsta Mixer men vart inte så , haha det lät ifrån ladan , så alla hästar skrämde upp varann och sprang lite här och var . Men han kom fram först och jag tog honom. Och då sprang dom andra före ( dit jag skulle ) och han ville jättegärna följa efter , så tänkte att jag släpper honom och så tar jag honom på andra sidan igen.

Haha det gick ju bra, knutte ville springa mer och vipps så var alla hästar tillbaka till andra sidan igen. Och eftersom jag inte hade så mycket tid så orkade jag inte försöka få tag i han. Istället tog jag in Millan en stund.



Kom hem , åt lite och sedan vidare på match mot ösk vit. inte klokt hurdålig jag är, suger ju på allt just nu. Haha vi gjorde tillochmed mål på mitt misstag.. men det var väl bra. Matchen slutade iallafall 7-1 till oss och det får vi var nöjda med. grymt lag som stöttar en iallafall♥

Nu har jag gjort matteläxan och ska snart sova! orkar inte blogga mer idag men jag lovar bra uppdatering imorn!

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0