filmdag

hej, har inte bloggat nåt idag, dels för att jag har kollat på film  och för att jag inte hade nåt intressant att skriva om;)

jag och lillasyster är hemma själva till ca fyra, och vi har BARA kollat på film, mysigt!
vi börja med att kolla på Trassel för bra alltså!
Tumblr_lo6njqlxfh1qmaqqco1_500_large

sen kolla vi på Klara den är ju också rätt bra, men gillar böckerna mycket bättre.

nu har vi kollat på Peter Pan, är lagom mosig nu.. hahah man blir trött av film ju!


när pappa kommer hem så åker nog jag och madde till stallet! :)
blir kanske barbacka eller longering, får se!
ska bli kul! har ju saknat bella på den lilla tiden jag inte träffat henne:(





Tack så jätte mycket för allt du hjälp oss med Ebba! :D



//Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0