förvånad!

Var öppe innan kvart över 10 idag ! Och jag var pigg , snacka om att jag vart snopen.. Men det är väl bara bra antar jag.. Idag är det somsagt match i arboga, taggar lite nu och sådär.. Ska stå första perioden och spela ute dom andra, tror det blir bra! Inget stall idag vilket är tråkigt , men har ju vart hos honom hela veckan och ska dit imorn igen , så för dåligt samvete behöver jag inte ha..

Fram tills ett ( då samlingen är) ska jag försöka städa och läsa ur boken till skolan , fixa med bilder måste jag också göra. Haha när skolan är igång består verkligen mitt liv av stress , menmen gillar faktiskt att ha mycket att göra!


Men nu somsagt taggar vi match , Och Mc donald´s efter det med laget♥

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0