Fredag 27 Januari

Äntligen helg får jag börja med att säga! Snacka om att morgondagens sovmorgon är efterlängtad. Haha känner att jag gått runt och failat hela dagen för att jag har trott att det vart måndag.. typ frågat hur det gick för några i klassen på matchen i helgen ( som alltså inte är spelad, haha ) o.s.v
Åkte skridsor och det gick ju som väntat , lite blåmärken här och där, men grym på bandy ;)


Efter skolan vart det stallet. Redan där vid två så det var skönt! Red ut havre en sväng me madde och Mixer skötte sig fint , kändes mycket bättre idag , och redan innan ridturen. Tack för stöttande komentarer igår♥
Därimot efteråt var han dum , snacka om att retas vad jag än sa åt honom gjorde han bara imot! busen..

Ni kan få några söta bilder ifrån dagen senare eller imorn , för nu vill inte dators samarbeta..
Hörs , godnatt.¨



// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0