hahah linnea :')

ojj! tiden bara rinner iväg! och har totalt glömt bort att blogga, men det ska jag ta igen!

idag var de ju stallet, och som linnea sa så var ridbana mer en skridskobana.. så de blev en härlig uteritt! havresvängen med linnea! haha gjorde en liten film som jag hoppas funkar.. aja, linnea skrittade bara , men fabbe och jag revner hela skogen! hahah det var en jättestor vaattenpöl på stigen, och jag tänkte " här ska han inte behöva gå" sväger ut på kanten och min hjälm fastnar i en gren! lyckat va? och allsnö bara SVuuush ner på mej o fabbe, mysit värre! sen vart han lite glad ochsådär.. men som tur var så var det inte så halt! :)

 



bowling biler! ahha sötnos linnea ! <3333333



/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0