Hemma från ett superläger!

Hej måste först ta och säga det samma som Madde. Äntligen en person som kom med en rejäl åsikt samt ideer om och till bloggen. Jag tror faktist alla här i "teamlfld" är ganska sugna på att komma igång lite med bloggen, Och vi satsar på att få en liten omstart när en ny design kommer på plats. Så tack josefin, tror din komentar behövdes! ♥



Somsagt hemma från ett underbart läger med världens bästa lag! dagarna har vart helt super förutom igår kväll när jag var en av dom deltagarna som skulle halsa upp en dricka julmust så fort som möjligt. Och om ni inte visste det så hatar jag julmust. . . . Körde på taktiken : Drick så snabbt så du inte känner smaken.

Och den funka tills jag var tvungen att ta luft, då sprack det, var för jädrans nära på att spy. Mådde illa ganska länge efteråt, aldrig mer julmust säger jag bara.

Annars så tränade vi 5 timmar, hade tävlingar , körde kurragömma ( som jag vann :) ) och hade allmämt mys hela dagen . Samt idag med.

Nu ikväll blir det väldigt lugnt , mycket film skulle jag tro. Men blir nog även rensa lite bilder och annat bevövligt som jag tydligen aldrig kan bli klar med , Men nu först och främst ska jag gå ner och lämna "i främande farvatten" till Linnea och kanske kolla om hon har nån trevlig bild på mig och Mixer till designen.

SÅ VI HÖRS SENARE!

// Frida♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0