Lång dag

Hej!
Eftersom datorn får damp ryck så går det inte att blogga från den, så bloggar från mobilen.


Jag är jättetrött... Vakna tidigt fast jag kunde sova. Gjorde mig iallafall iordning för begravningen. Det va en obehaglig känsla i kyrkan, men det va ändå så lugnt. När vi kom ut och dom hissa ner kistan så blev det värre. Först så gjorde jag bort mig och råka missa graven när jag skulle kasta i rosen, bra Linnea. Och sen så när en gubbe gick fram, börja han gråta jätte mycket, då kom tårarna på mig också... Just då ville jag bara åka hem. Jag fick en riktig tankeställare, när vi va i kyrkan så var det så tyst, och jag satt mest och tänkte på hur det skulle vara om det var nån som stod mig närmre som hade gått bort. Men försökte tänka på bella, hur vi galopperar i solen en varm sommardag, då kändes det lite bättre iaf;)
När vi åt så lättade trycket lite och jag börja slappna av.

Vi åkte hem och sen vidare till marieberg. Hittade en bra grej till Frida förhoppningsvis;)
Köpte också 2 filmer och byxor:)
Så ska snart börja kolla på en av filmerna, men FÖRST väntar ett zumba pass!:D

//Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0