min presentation!

Jag heter Anna Linnea Larsson, och jag är femton år gammal, jag fyller den 28 oktober. och jag bor i åsbro. jag går i skolan i askersund med min underbara klass 9E, eller haha bara ibland.

jag bor med min mamma och pappa och med min lillasyster. jag har äldre syskon som har flyttat hem ifrån. och så har vi ju en liten hund vid namn simba.

jag och min pluttis.

på min fritid så spelar jag innebandy, och det har blivit mycket roligare nu på sistonde för laget har blivit tajtare och vi har blivit duktiga, vi ligger ju faktiskt 1:a! ;)




och så har jag ju Bella , min mening, min vän, mitt liv.
jag litar på henne, hon är en trygghet som alltid finns där.

det är hästen som jag rider. hon är en mysig skimmel på 146 cm hög.
hon låter som ett monster när hon gnäggar, hihi.
hon är också en hoppglad liten rackare, jag tror att både hon och jag tycker det är roligare, men jag skulle verkligen vilja kunna rida dressyr! är inte så värst på det, men det är bara att träna!
och hon brukar vara rädd för stenar när vi rider ut, men hon är inte den som slänger sig iväg i galopp som en galning. hon kollar bara konstigt på dom;) 









jag började rida henne på påsklovet förra året, tiden med dig har varit underbar♥



när jag inte är i stallet eller spelar innebandy eller gör läxor, så gillar jag att fota! men min kamera har gått sönder, och det är inte kul!:(

jag älskar musik också, det är nogot jag inte skulle kunna leva utan!

och utan mina vänner skulle det ju aldrig fungera.





jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer... men hoppas det räcker!




//Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0