Nu börjar det eviga pluggandet..

hej!
Har lite problem med datorn så blir ju svårt att blogga. Men ska försöka dra dagen iallafall!

Började med skola, fick bli riktigt förbannad på vissa människor som jag inte riktigt tål. Haha men det är en annan historia!

Efter blev det stallet direkt:) tog in Bella och fixa. Hon var jätte skitig! Så borsta ett tag, myste med min buffel!
Red med martingal idag och det gick bra mot vad det brukar göra. Så jag är riktigt nöjd. Red bara lite lösgörande för det var fortfarande lite fruset på banan. Men hon sökte sig ner och det kändes bra! Jag brukar vara väldigt duktig på att spänna händer och handleder men försökte att slappna av och då gick det mycket bättre.



Nu har jag precis gjort klart tyska läxan och ska plugga lite på gröna kortet innan jag ska sova. Nu börjar det igen, det har verkligen varit skönt med lov! Men redan första dagen fick vi reda på att vi skulle ha 3 prov snart. Det är ju faktiskt sista terminen och då gäller det att satsa! Jag ska gå ut nian med bra betyg- men då gäller det att ligga i! Bara dra igång och kämpa!




//Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0