Oooh sometimes , I get a good feeling !


Åh har ni nånsin drömt er bort till grymm musik och allt har helt plötsligt blivit perfekt?
Gjorde det här om kvällen när jag inte kunde sova, och det var helt underbart. Jag och Mixer klara allt, vi vann hopptävlingar, dressyren var fantastisk, han var i superform och framförallt gemenspapen mellan oss. Vi var ett.


Lyssna och njut!


Visst gör musiken det mesta roligare! Var ju liksom superkul att drömma sig bort till en hopptävling när man hade en grym poplåt att hoppa till. Couse this is what I made off , you can try but never stop me.
Snacka om att jag vart taggad för att få igång Mixer! Satsar på lite Pay&pumper det här året , och 2013 nån liten tävling. Det är iallafall ett mål att sträva mot. Sen ska även kaggen bort och det ska byggas muskler istället! , Och somsagt det viktigaste av allt , han ska få ett otroligt starkt förtroende för mig, lita till 100% det tycker jag är det viktigaste!




Jag tror på dig , jag tror på oss.


Kan vi klara det?

// Frida♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0