´Presentation!

Japp , nu ska jag skriva min Presentation!




Jag heter Viktoria Astrid Madelene Stoltz och jag är tretton år gammal och jag fyller fjorton den 12 mars! Mina föräldrar är tyvärr skilda, min pappa Krister bor i Edsberg en liten bit utanför Fjugesta. Där bor han med Sandra som han är gift med, katten Disa och massa kaniner. Där är jag en helg med två veckors mellanrum, eftersom jag inte kan vara där när jag är i skolan.. Och min mamma Helene bor i Åsbro, på nyckelhultsvägen, med henne bor jag, min lillebror ( som är exakt ett år mindre än mej, han är född 1999-03-12 och jag är född 1998-03-12, lite coolt? ) mina två katter, Sune och Skorpan, och för någon månad sen miste vi en kär medlem, min älskade kissemisse Leo Lejonhjärta, du lever kvar i mitt hjärta, mitt sinne och i min själ. Nu har det kommit fram att Sune som vi köpte, kan vara Leo´s bror! Alltså.. Skorpan kan vara mamma till både Sune och Leo! Jag har tre till syskon, men dom bor inte hemma.. Min storasyster Maria, och mina låtsas bröder Mickael och Niklas!

Jag bor granne med ett stall där min systers häst står, Irish Sensation, som kallas Sensi, honom försöker vi sälja ändast för att han ska ha det bättre! Där stod oxå en häst som jag red förut, älskade Mumlan, eller ja, Bonnie Bumble Bee, han är en Newforest svettfux, han har jag lärt mej nästan allt jag kan inom hästar och ridning, han och jag har verkligen gjort allt tillsammans! Men tyvärr så var han tvungen att flyttas till Viby.

Nu rider jag den finaste hästen i världen, Fabulous Star. Han står på Esperuds gård i Skyllberg. Han är ett halvblod har jag för mig, han är brun, han har en genomgående bläs, svarta ben fast han har vita strumpor på bakbenen och han har man på båda sidor! Han är verkligen en mångsidig häst! Han kan nästan allt innom dressyr, han är hoppglad, FEG! , busig och helt klart den underbaraste i hela vida världen♥


Jag har ingen stor lust att lägga upp min email adress här, och så använder jag den inte.. Men har ni frågor eller funderingar? Då kan ni alltid kommentera här på bloggen! Ha en trevlig läsning och njut av livet!

Skorpan♥


Leo♥


Mumlan♥


Fabbe♥


Jag :) ( Förlåt för repris, men den nyaste på mejj )
image description


//Madelene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0